
Freshtimes
To jedyne pismo biznesowe o wysokim poziomie merytorycznym, skierowane tylko i wyłącznie do kadry zarządzającej (decydentów) w produkcji, dystrybucji i logistyce spożywczej oraz do otoczenia instytucjonalnego całej branży żywnościowej. Pismo opiniotwórcze i kompetentne. Piszemy o biznesie i dla biznesu, rzetelnie informując i analizując rynkowe trendy i zjawiska. Łączymy najlepszych z najlepszymi i ułatwiamy współpracę między firmami.
Wydawca: MEDIA PROMOTION
Adres redakcji: ul. Kasprzaka 24 (I p.), 01-211 Warszawa; redakcja@freshtimes.pl tel. 605 322 166
Redakcja:
Adam Błoński – redaktor naczelny; adam.blonski@freshtimes.pl
Małgorzata Kazubska
Maria Stelmach
Martyna Kryszak
Hanna Kulicka
Współpraca:
Christophe Letellier, Jamie Purviance
Reklama:
Marcin Szabelak; reklama@freshtimes.pl
Opracowanie graficzne i łamanie czasopisma oraz realizacja strony:
Maciej Faliński; www.portfolio.falinski.pl
Redakcja nie odpowiada za treść reklam i materiałów sponsorowanych.
Redakcja zastrzega sobie prawo do skracania i zmian nadsyłanych materiałów oraz ich przeredagowywania.
Reprodukcja lub przedruk wyłącznie za pisemną zgodą redakcji.
